Menu Sluiten

Onze klanten

We zijn van heel veel markten thuis. Dat blijkt ook wel uit de diversiteit van onze klanten. De aard van de magazines varieert in print (van vakblad en relatiemagazine tot leden- of bedrijfsmagazine) en online (van contentcreatie voor de digitale nieuwsbrief tot triggerende teksten en beelden voor goed bekeken websites).

Bridge

BRIDGE is het ledenorgaan van de Nederlandse Bridge Bond (NBB). De ongeveer 1050 aangesloten verenigingen tellen samen ruim 117.000 leden. In het magazine vind je informatie over alle actuele ontwikkelingen in de bridgesport en binnen de NBB, maar vooral ook veel bridgespellen en -tips om je speltechnieken te verbeteren.​

Octane

‘Brandstof voor autoliefhebbers’ is het motto van Octane, en dan hebben we het over de gevorderde autoliefhebbers. Dit tweemaandelijkse glossy tijdschrift brengt diepgaande informatie over en stijlvolle fotografie van klassieke en nieuwe auto’s.

Jazzism

Het grootste jazzmagazine van Nederland is Jazzism. Hierin vind je alles over jazz in de breedste zin van het woord: van soul en latin tot hiphop, blues en world. Lees interviews met de artiesten van nu, diepgravende achtergrondverhalen over de helden van toen en welke nieuwe albums je niet mag missen.
Foto: Daniel De Borger
Foto: Simon van Boxtel

deKlank

Klassieke-muziekliefhebbers worden met De Klank voorzien van uitgebreide artikelen van muzikale, (kunst)historische of actuele aard. Dit magazine van philharmonie zuidnederland bevat onder meer interviews met dirigenten en solisten, puntige columns en analyses van composities.

Lucas

Wie is Lucas? Dat is de centrale vraag in het gelijknamige magazine van het creatief-technisch opleidingsinstituut SintLucas. Leerlingen, studenten, hun werk, medewerkers en partners worden in de schijnwerpers gezet.
foto: Sjors Driessen
Foto: Stefan Schweiger

Klassieke Zaken

Het tweemaandelijkse magazine Klassieke Zaken is een uitgave van de Vereniging Klassieke Zaken. In het magazine lees je over klassieke muziek, vind je recensies van recente uitgaven en speciale aanbiedingen, die exclusief verkrijgbaar zijn bij de aangesloten winkels van de Vereniging Klassieke Zaken.

Soundz

Soundz is hét popmagazine van Nederland. Geschreven door de beste muziekjournalisten, met exclusieve interviews met de grootste binnen- en buitenlandse sterren, interessante columns en reportages en een uitgebreide recensierubriek. Classic rock, folk, punk, metal, Nederlandstalig, country en blues – liefhebbers van al deze genres kiezen voor Soundz.
foto: Patrick Hoogduin
foto: Jacco van de Kuilen

Persoonlijk

Persoonlijk is het tijdschrift voor relaties van J&T Autolease en verschijnt twee keer per jaar, boordevol autonieuws, rij-impressies, ontwikkelingen in de branche, interviews en shopping- en uitgaanstips.

Rabo &Co

Drie maal per jaar informeert Rabobank haar leden via het magazine Rabo &Co. Met lokale, regionale én landelijke artikelen, financiële achtergrond, interviews en ledenaanbiedingen. BCM MEDIA verzorgt regionale en lokale content voor elf lokale Rabobanken.

“De ondersteuning van BCM MEDIA bij de productie van ons magazine Rabo &Co is professioneel en zorgvuldig. Door de proactieve begeleiding gedurende het gehele proces én het inhoudelijk meedenken, voelt BCM MEDIA als een verlengstuk van ons team.”

Team Marketing, Communicatie & Coöperatie | Rabobank Regio Eindhoven

Specials

Een bijzondere gebeurtenis verdient een eigen tijdschrift, vinden wij. Wij maakten diverse specials, zoals over de allergrootste muziekiconen als Prince en David Bowie, een tijdschrift voor de populairste foodblogger van Nederland (Leuke Recepten) en In de ban van de Vlam voor de Olympische Zomer- én Winterspelen.

Vakantie!

De voorpret begint zodra Vakantie! op de mat valt. Het glossy magazine staat vol met prachtige reportages over de vakantieparken en campings van RCN in Nederland en Frankrijk en met allerlei activiteiten die je vakantiegevoel aanwakkeren.
foto: Arno Hoogwerf/RCN Vakantieparken