fbpx
Menu Sluiten

VISIE

Informatieconsumenten

Consumenten die op zoek zijn naar content, ervaren meer en meer informatiestress. Een ongekende hoeveelheid content wordt aangeboden via een groeiend aantal online kanalen. Hoe relevant en betrouwbaar die informatie is, is vervolgens nog maar de vraag. De behoefte aan een gerichte en gedegen content selectie op basis van specifieke interessegebieden wordt hiermee steeds groter.

Informatieproducenten

Organisaties willen communiceren met hun doelgroep(en). Producten, diensten, rol en toegevoegde waarde in de samenleving moeten voor het voetlicht worden gebracht met betrouwbare, waardevolle, exclusieve en inspirerende content. Een effectieve selectie van doelgroepen, content en mediavormen wordt een steeds grotere uitdaging in het huidige crossmediale speelveld.

MISSIE

  • Produceert voor haar cliënten betrouwbare, waardevolle, exclusieve en inspirerende content.
  • Realiseert met deze content een groot, effectief crossmediaal bereik.
  • Verkoopt op basis van dit bereik crossmediale campagnes en biedt deze aan haar cliënten en merkfabrikanten aan.

BCM MEDIA doet dit met een doordacht en effectief one-stop-shop concept. Ons dienstverleningspalet bestaat uit de volgende onderdelen:

STRATEGISCH ADVIES:

  • Analyseren van doelgroepen en interessegebieden.
  • Ontwikkelen van contentstrategie (redactionele conceptontwikkeling).
  • Analyseren en selecteren van de meest effectieve (combinatie van) mediavormen.

UITVOERING:

  • Hoofdredactie, eindredactie, redactiecoördinatie
  • Creatie en publicatie van crossmediale content voor websites, nieuwsbrieven, social media en magazines
  • Het effectief verbinden van influencers en merken met doelgerichte campagnes
  • Crossmediale campagnes
  • Grafische vormgeving en opmaak
  • Drukken
  • Verzenden
  • Retailverkoop
  • Abonnementenbeheer en ledenadministratie

PERMANENTE ANALYSE EN BIJSTURING:

  • Het analyseren van bereikresultaten en het op basis hiervan herhalen of bijstellen van het publicatiebeleid.

RESULTAAT

  • Effectieve communicatie met de doelgroep
  • Optimale verkoop van de producten en diensten