Menu Sluiten

VISIE

Informatieconsumenten

Consumenten die op zoek zijn naar content, ervaren meer en meer informatiestress. Een ongekende hoeveelheid content wordt aangeboden via een groeiend aantal online kanalen. Hoe relevant en betrouwbaar die informatie is, is vervolgens nog maar de vraag. De behoefte aan een gerichte en gedegen content selectie op basis van specifieke interessegebieden wordt hiermee steeds groter.

Informatieproducenten

Organisaties willen communiceren met hun doelgroep(en). Producten, diensten, rol en toegevoegde waarde in de samenleving moeten voor het voetlicht worden gebracht met betrouwbare, waardevolle, exclusieve en inspirerende content. Een effectieve selectie van doelgroepen, content en mediavormen wordt een steeds grotere uitdaging in het huidige crossmediale speelveld.

MISSIE

  • Produceert voor haar cliënten betrouwbare, waardevolle, exclusieve en inspirerende content.
  • Realiseert met deze content een groot, effectief crossmediaal bereik.
  • Verkoopt op basis van dit bereik crossmediale campagnes en biedt deze aan haar cliënten en merkfabrikanten aan.

BCM MEDIA doet dit met een doordacht en effectief one-stop-shop concept. Ons dienstverleningspalet bestaat uit de volgende onderdelen:

STRATEGISCH ADVIES:

  • Analyseren van doelgroepen en interessegebieden.
  • Ontwikkelen van contentstrategie (redactionele conceptontwikkeling).
  • Analyseren en selecteren van de meest effectieve (combinatie van) mediavormen.

UITVOERING:

  • Hoofdredactie, eindredactie, redactiecoördinatie
  • Creatie en publicatie van crossmediale content voor websites, nieuwsbrieven, social media en magazines
  • Het effectief verbinden van influencers en merken met doelgerichte campagnes
  • Crossmediale campagnes
  • Grafische vormgeving en opmaak
  • Drukken
  • Verzenden
  • Retailverkoop
  • Abonnementenbeheer en ledenadministratie

PERMANENTE ANALYSE EN BIJSTURING:

  • Het analyseren van bereikresultaten en het op basis hiervan herhalen of bijstellen van het publicatiebeleid.

RESULTAAT

  • Effectieve communicatie met de doelgroep
  • Optimale verkoop van de producten en diensten

WAARDEN

In de dagelijkse praktijk hanteert BCM MEDIA in zijn missie de volgende waarden:

Wij stellen de organisatie en doelgroepen van onze cliënten altijd centraal

Wij verdiepen ons op basis van onze ervaring op vele special interest-gebieden permanent in de producten, diensten en maatschappelijke rol van onze cliënten.

Wij investeren voor onze cliënten in actuele kennis, technologie en product- en advieskwaliteit. Kwaliteit vinden wij belangrijker dan kortetermijnwinst.

Wij proberen in onze service voor cliënten het onmogelijke mogelijk te maken.

Wij behandelen onze cliënten en businesspartners met eerlijkheid en respect.

Wij beseffen dat zaken doen voor onze cliënten ook plezierig moet zijn en proberen dit toe te passen in onze dagelijkse praktijk. Wij streven hierbij naar langetermijnvertrouwensrelaties.

Deze waarden gelden voor iedere werknemer van BCM MEDIA en zijn niet vrijblijvend. BCM MEDIA en al zijn werknemers kunnen op ieder moment door hun cliënten worden aangesproken op de zakelijke verplichtingen die dit met zich meebrengt.